ZzzZzzz
Publicerat den

Äntligen en ny och härlig dag. Hoppas att alla ni vaknade med solens värme i annsiktet, själv vaknade man med ett jamande och klösande utanför dörren.
 
Jag låg o drömde något som jag ej mins men i drömmen hörde jag en katt klösa o jama vilt. I drömmen förflyttade jag mig mycket men jamandet var fortfarande där, det var klösandet också. Min hund som sov med mig i sängen sparkade till mig så jag vaknade medans hon själv låg och drömde. Jamandet var då fortfarande kvar och jag blev lite mistänksam på min egen dröm. Jag tittade upp på dörren med en arg blick och gick sedan fram och öppnade den. Där utanför står en av stall-katterna och kurrar för att få mysa. Jag hade ingen vidare lust att släppa in henne men eftersom hon inte slutade klösa så var jag tvungen. Jag återvände till sängen med en kat dragandes på mina ben. Väl i sängen la jag mig ner som jag låg förut men denna gång var det ett problem, Katten hade jagat bort min hund och lagt sig där istället och låg nu och kurrade som en bil motor. Den katten är ett rigtigt mys frö.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?