Alice- in the real life, whit DreamDiamond.
Publicerat den

 
 
Det är alltså jag, Alice, "med" Dreamdiamond :D
April, Becc, Tai, Jolle osv. Kallar mig för Zäta ^w^
Jag är en lite mysko tjej, som fyllde 11 igår... :3
Jag ska säga vad jag fick :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ä snart framme xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
EN BRA SPEL DATOR <3 :DD APRIL SA ATT HON ÄLSKADE MINA FÖRÄLDRAR EFTER DET :DD
btw, är i Grekland och ska få datan när jag kommer hem... :3
 
Jag fick inte bara data, nejnej, jag fick nästan ALLT på min lista vilket var typ 14 saker 83 (ganska dyra xDD)
 
sitter på stranden nu och hare skönt ^3^
Jag måste gå! Syns!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?