Introduce - Alice Moonstone
Publicerat den

Hejsan!
Mitt namn är Alice Moonstone och ska blogga här med April och J.
Min häst heter Dreamdiamond och är en Shire hingst på 6 år som älskar hoppning.
Jag hoppas att ni kommer tycka om denna blogg som jag April och J äger ^^
Lite fakta: Just nu är min dator sönder (:() men jag ska snart få en bättre så jag kommer bara (ibland kommer jag blogga från min kompis data när jag är med henne ;3) blogga på min IPad. (gör det nu också!)
Jag är blond IRL och är besatt av hästar, spel och ritning (manga helst, höstar går bra.).
Min pappa (på SSO) är bortrest pga. Jobb, så jag hyr ett rum hos skräddaren i SGB.
 
Jag kommer så snart som möjligt skriva mer, håll ut och lyssna på J och Aprils inlägg ;)
Hoppas ni kommer tycka om denna blogg!
 
 
//Alice och Dream






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?