Alices häst >:D
Publicerat den

Hej allihopa!
Här är lite info om min häst!
__________________________________________________________________________________________
 
Namn: NorthSister
 
Ålder: 3 och ett halvt
 
Personlighet: Snäll, halvt diva (x)) & lite tjurig ibland när det gäller terräng.
 
Inriktning: Avel, Dressyr, Hoppning, Volteige & Frihets dressyr.
 
Hur hon/han kom till mig: Förra ägaren (Felicity i FG) hade haft henne innom avel och tyckte hon såg tråkig ut när hon blev större (hon hade avlat i ungefär 1 och ett halvt år då, ja, jag vet, ungt för att vara 3 och ett halvt år, men endå.) och så började hon ta ut henne i terräng. Det gick såklart inte och därför så såldes hon till mig på en freiser häst marknad vid Steves Gård som jag har alla mina andra hästar uppstallade.
 
Gillar att...: bada, leka, hoppa, dressyr, vara med föl och att beta i sin sommar hage.
 
Gillar inte att...: Stå i spilta, väsen, terräng (tävlingar och vissa träningar) & Större hästar (typ ardenner, men Dreamdiamond, min första häst som är en shire hingst går bra.).

________________________________________________________________________________________
Ta ej bilden (C) av mig.
 
 
 
BTW - Ny xoxo skylt :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?