Resa
Publicerat den

Hej!
Npgra av er vet att jag har varit på semester uppe i norrland och då haft skötare på mina hästar. Till er som kanske undrar hur jag hade det där uppe kommer få veta det nu :3
 
Resan upp till högakusten tog 6-8 timmar och var välldigt långtråkig.  Jag var där uppe i 2 1/2 vecka och hade det sjukt kul. Jag fick även träffa några från Jorvik och dom var helt underbart snälla. Tack för en underbar tid och de goda fikat! Tyvärr kunde jag ej träffa så många för att jag skulle umgås med killen familj men jag hade ändå roligt. I ungefär 1 o halv vecka hade vi inget internet och ingen hemma telefon så alla satt och surfa på mobilerna men det gick så segt så det sluta med att vi gjorde exakt allt xD vi satt och tvångs titta på tv för att göra något under de dåliga vädret men när det var soligt gick vi på loppis och var ute med båten. 
 
Tack igen till de jag träffade! Det var riktigt roligt och jag hoppas vi ses igen!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?