Rädslan
Publicerat den

För ca 2 eller 3 år sen en varm sommar dag var jag ute och trädande min häst för en lärare, när träningen var slut skulle jag skritta av honom längst vägen vid vårat hus, han tar då chansen att skena iväg och kastar av mig nere vid  hästhagarna. Detta fall var midre lyckligt och jag fick en rädsla för hästryggen. Jag har ridit ponnyer sen dess och idag var första gången jag red på en stor häst. Här är lite bilder på mig och min syrra.
 
Just a fun pic!
 
Red i sadel innan men tog lite bilder efter åt när jag försökte att ta steget över tröskeln till en tryggare mig!
 
Blev tyvärr lite rädd när hästen hoppade till så min syrra sa att vad hästen än gör sitt stilla och skrik inte va lugn och försök att vara avslappnad.
 
En liten rolig bild nu xD
KÖR HÄSTEN! KÖR!
 
Ni som läser detta. Snälla rid inte utan hjälm om ni inte har tillåtelse av föräldrar eller är över 18. Om ni rider se då till att alltid ha någon eller några närvarande ifall det skulle hända något.
 
 
Nu en fin bild på mig och hästen Diva
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?