Nom!
Publicerat den

God Morgon Bloggen!!
Idag vaknade jag kl6, gick raka vägen ner till stallet och matade mina hästar, sen gick jag upp till huset och mös med hundarna och gav dem mat. När klockan slog 7 så vaknade mina små ödlor och bad om mat. Själv han jag ej äta frukost innan jag var tvungen att åka till skolan. Nu sitter jag o snackar engelska och tänker mig iväg på hur fort jag och Ash rider över ängarna i Silverglade. LÄNGTAR!
 
Ps. Jag funderar att börja lägga upp kappitel ur en bok jag skrivit varje vecka och jag vill gärna veta vad ni bloggare tycker om den idén och vad ni tycke om boken :) funderar på att lägga upp det första kapitlet på fredag då de flesta har tid att mysa ner sig i stolen och läsa i lugn och ro :)
 
 



Tilde Ehn/ Rebecca Rainfiled

Jag tycker du ska lägga upp de! Är så nyfiken <3

Svar: okej :3 tack!
// April
dawntoss.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?