Min karaktär på Alicia :3
Publicerat den

Nu ska jag visa min karaktär på Alicia det är en kille som heter Glaze. Han har jag fått av April :)
Så där på rece :)
Här hemma på farmen :3 Tycer väldigt mycket om spelet no kommer bild på lite vänner :D
Här är jag,FlowerLove och Alina123489 tror jag xD
 
// Rebecca



isabella silverstorm

hur får man Alicia?!?!

Svar: Hej Isbella.Det är LilleJah/ April som skriver nu och det är jag som oftast gör acc till de som ej är koreaner. Tyvärr så är det så att Game Tree som har hand om Alicia har tagit bort KSSN (koreanska personnummer) och använder sig nu av koreanskt telefon nummer. Detta betyder att du måste ha ett koreanskt telefon nummer som Game Tree kommer skicka ett sms till där du får en kod. Tyvärr så kan vi icke koreaner göra ett acc(account). Många koreaner vill ej hjälpa oss för att det är ett spel för koreaner och ska då användas enbart för koreaner. Jag kan tyvärr inte göra något annat än att ge bort gamla acc jag har. Jag ska försöka få Game Tree att byta så man bara behöver e-mail och lösen.

Mvh Lillejah/April
dawntoss.blogg.se



URL: http://starstablelivet.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?