Kan ni?
Publicerat den

Hej jo idag var det en stor dag för mig som elev. Min träning skulle nu ta slut för ett tag. Som sista lektion fick jag göra mina favorit träningar, men vet ni vad dom heter?
 
Kommentera svaren på dessa träningar!
T.ex. Bild 1..... Bild 2..... osv!
 
1
 
2
 
3
 
4
 
 
 
När jag var klar med allt fick jag ett diplom och ett papper där det stog att jag klarat kurserna och nu är populär med Aideesn beskyddare :)
 
 



Juni Friendcamp

hur fick du det där uppdraget?

Svar: Hej jag fick det genom att träna hos druiderna och bli populär med Aideens beskyddare. Om du redan är populär med dem så kommer du inte se någon gul plupp på kartan, du måste gå till Alex nere vid Moorland hon är vid den gamla damen.
Lycka till och må Jorviks styra vara med dig!

// April
dawntoss.blogg.se



URL: http://westmist.bloggo.nu


April Skystorm

Ooopsi xD
haha oj
Jo du får detta uppdrag när du är klar med de flesta Druid uppdragen, du får då börja träna ^^ dessa bilder ovanför är druid träning nummer 2.

Ps. Du MÅSTE vara Star Rider för att få dessa



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?